Bebeğim 2 ay 1 haftalık dün kalça testi olduk sonuç nırmal çok şükğr fakat ultrason odası ameliyathane gibi çok soğuktu gelirkende biraz rüzgar yedi ishal değil bez sayısı normal ama tüm gün kesik kesik yarım saat uyudu ağlayarak uyandı akşam 6 dan beri de duröadan ağlıyor sadece memede duruyor gözleri küçüldü uykusuzluktan calpol veriyorum 3. Kez verdim ateşide yok yani ne yapmam lazım ne olabilir dün doktor muayene etti ciğer vs baktı diye bugğn getirmedim bidaha cuma verem aşısı oluxak tekrar görünücek diye sebebi ne olabilir özetle🫠🥲