Mehhelll baktım biraz araştırdım mesela İnternet de yazıyor ya 28 günde bir adet olanin yumurtlamasj 14. Gün olur diye , öyle bir şey yokmuş ben günü gününe olsam bile 20. Günde yumurtlama olabilirmiş. Ben 20 haziran da adet olmam gerekiyordu 23 ünde 24 ünde yaptım negatif çıktı 26 da kan verdim beta 170 çıktı. ALLAHIM inşallah ablana da nasip eder isteyen herkese nasip eder inşallah