Humannrle Epeydir buralarda yoktum belki kafam boş olursa nasip olur dedim ama olmadı Çok umutsuzum zerre umudum yok ama Rabbimdeb umut kesilmez bat aynı olanlar gelin beraber bekleyelim 🤲🤲
Muhammedmomss Humannrle tanıyorum seni uzun zamandır yoktun inşallah nasip olur en kısa sürede hayırlı sağlıklı bir evlat beklemek çok zor teselli edilemiyecek bişey biliyorum nedesek boş 🌸❤
betlulk05 Humannrle benimde bat o civarlarda 2. Yi istiyoruz hiç umudum kalmadı bilmiyorum inşallah hayırlı sonuçlar alırız 🙁
Humannrle Muhammedmomss yaa öyle mi konuştuk mu önceden 🫠 amiiiin inşallah canım gerçekten çok zor ama anlat deseler anlatılmayacak anlatsam da anlaşılmayacak bi imtihan 😭
Humannrle Gamze_cnky 2 yıl korunmadım çok çabaladım her yolu denedim olmadı en son kendiliğinden oldu ama 9 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrendim dünya başıma yıkıldı ocak ayında kürtaj oldum sonrası yine korunmadım ama yine olmuyor 😭
likapaa53 Benimde bat 27 Eylül Doğum günüm 28 Eylül🥰 İnşallah hediye gibi gelirler bize bebeklerimiz💖
Humannrle bebegimolacak 1-2 ay daha bekleyip gitmeyi düşünüyorum inşallah ama rabbim gitmeden nasip eder inşallah
Humannrle Muhammedmomss bana ve benim gibilere de dua et canım Rabbim bizede sağlıklı bi şekilde nasip etsin 🤲