21+6 haftalık hamileyim Bir buçuk haftadır göğsümden sıvı geliyor çay kaşığı kadar,geldiğini hissetmiyorum ama bi bakıyorum ıslanmış üstüm hergün oluyor nerdeyse bir iki defa normal ama sürekli olması normal mi göğüslerimi de sıkmıyorum yada ellemiyorum sadece arada bir kaşınıyor hafif kaşıyorum sizce normal mi bunun için doktora gitmem lazım mı