2 gebeligim suyum geldigi suphesiyle alttan muayene ettiler bugün fakat baya bi acı yaşadım artı elini içeriye baya soktu ve üstten karnımdan da tuttu ilk gebeligimde kasık tan baslamisti sancim şuan da belim sol taraftan çok ağrıyor uzanırken bile kasigim agriyor ama agrimiyor gibi anlam veremedim sancım mi başlıyor 38+6 olacak birazdan qksam 7 buçukta belli agriyor ama belimin ağrısı şuan da durdurmuyor midem de agriyor aynı zamanda ara ara