heyben ben 25. Haftamdayım … 20. Haftada kontrole gittigimde,, 20haftada gitmem gerek gibi yazıyordu aslında duyuruda ama randevum 3teydi.. kimse birsey demedi ben duyuruda tesadüf 20. Haftayı görünce sordum..hemşire kapalı olduğunu sabah gelmemi söyledi bunun için.. sonrada yine ogleden sonraydı randevum bu defa sormadım yine geç diye.. kimsede üstüne düşmüyor dr hemsire birsey demedi
Ondan merak ettim acaba ben cok merakli oldugumdan mı aranıyorum.. yönlendirmeleri gerekirdi sanıyorum 20.haftadan sonra yönlendirmediler birşeyde demediler 😊