aysenuratalan Merhaba, canım annelerim 🫶33. Haftamdayım, bu hafta ayaklarımda şişlik ve ayak parmaklarımda uyuşma oluştu. Şişlik ödemden ve tuzdan kaynaklıdır diye düşünüyorum fakat uyuşma olması normal mi aranızda böyle bir sorun yaşayan var mı?
BerivanLina aysenuratalan wllh ben 28. Haftamdym kollarim asiri uyusuyor normadir bence senin hftna gore
Htccndn Canım bende 34 haftalığım şişlik ve ödemim olmadı ama bendede çok uyuşms oluyor parmaklarımda ayağımda elimde bunlar normalmiş ☺️