Beybyi yeni_anne2 ben ikili test yaptırdım daha yeni 13 haftalık hamileyim 3-4 ü pek onermiyolar ama 2 yi öneriyorlar
glycnkrt yeni_anne2 ikiliyi yaptırdıysan gerek yok. çoğu doktor 3lü 4lü testlerin çöp olduğunu söylüyor. ikilide sorun çıkmayıp dörtlüde çıkıyo ama bebek sağlıklı doğuyor. kafa karışıklığı yaratıyor. sana Kalmış. 🙂 ben sadece ikili yaptırdım.
Ssssserapppp yeni_anne2 merhaba, ikili test yaptirdim. Üçlü ve dörtlüyü doktorum önermedi. İkilinin güvenirliği daha yüksek dedi, yaptırmadım.
Beybyi yeni_anne2 3-4 te daha fazla sıkıntı çıkartıyorlar ve bu da sizi ister istemez etkiler o yüzden genelde detaylı ultrason ve 2 li test öneriyorlar
glycnkrt yeni_anne2 ilk çocuğumda yaptırdım. şimdi ikinci hamileliğim birtakım sebeplerden dolayı kaçırdım. 3lü 4lüyü de yaptırmadım. detaylı ultrasonda sorun çıkmadı. ama yaptırın bencee
Gokturkmom_ yeni_anne2 ben üçlü için gitmiştim ,doktorum dörtlü önerdi yaptırdım sonucumuz temiz geldi
Gokturkmom_ YETM3009 Ben ikili yaptırmış olsam ne üçlü ne de dörtlüyü yaptırmazdım,sadece dörtlü yaptırdım
Deletedmom_116 yeni_anne2 Yaptirmicam ikiliyi doktor isterse yaptircam Gerisine gerek yok detaylida yaptırırım tabi Boş stres gerisi
yeni_anne2 Deletedmom_116 doktor tamamen bizlere bırakıyor illa yaptır demiyorlar bende detaylı düşünüyorum