Merhabalar, bugün 32+2 olduğum için kendi doktorumdan “ çalışır raporu ” aldım. Ama ben haftaya Cuma günü “çalışamaz raporu” alacağım. 33+5 olmuş oluyor. Çalışamaz aldığım gün itibari ile mi geçerli olacak ? Yoksa 33 haftayı mi sayacaklar çünkü haftanın 4 günü çalışmış olacağım zaten. Hemşire hafta olarak söyleyince kafam karıştı.