Nevrie benim ilk doğumum öyleydi canım epidural normal doğum, sonrasında çok şükür ağrı falan kalmadı o sanırım epidural vuran kişinin eline de başlı olabilir bilemiyorum ama benim doğumum zor geçti, çok zor anlar yaşadık sonrasında , on dk da doğurup doğumhaneden çıkar insanlar ben 45 dk çıkamadım, doktorun sonrasında bize yaptığı açıklama şu şekildeydi; Bebek o son çıkış anındaki kavisi atlamadı, şeklinde oldu. Yoksa gayet güzel ıkındın onda hiç bi sorun yok elinden geleni yaptın sen dedi, gerçekten hem tepemde büyün gücüyle bastıran ebe de dahil olmak üzere güzel savaşmıştım. Şimdi ikinciye hamileyim Şuan ilk gebeliğimde hiç yaşamadığım rahim ağzı kısalığı sorunu yaşıyorum serkşaj oldum, neden olur acaba diye doktora sorduğumda net bi sebebi olmadığını söyledi ilkinde de olmadı ya, ilk doğumum çok zor geçti epey de dikişlerim vardı o etken olabilir mi diye sordum tabi o da bi etken olabilir dedi , artık bilmiyorum neyden oldu da, Şuan da da normal doğum için cesaretim var aslında ama aynı şeyleri tekrar yaşamaya cesaretim yok,