Eszr ben gidiyordum ama bıraktım. Bi daha gitmem asla. Tavsiye de etmiyorum. Baştan salmam muamele yapıyor. Beğenmediği hastayla ilgilenmiyor. Kimisini yarım saat içerde tutuyor bizi beş dk da gönderiyordu. Çok çektim ondan neyse. Ayrıca sırf baştan salmak için gebeliğime normal demişti. Araştırmaya gittim meğer gelişimi durmuş kürtaj oldum.