Kızlar bugün özele gittim yoğun bulantı ve baş ağrısından. Perinatoloji uzmanı cuma günü detaylıca baktığında 2 hafta geri ve küçük dedi. Kızım şu an sat göre 22 haftalık 400 gram ve 23 cm. Nasıl bilmiyorum ama özelde ki doktor ayakları haftaya uyumluysa gerisi sorun değil dedi. Zayıflık beslenmeden dolayı dedi. Bende bulantıdan dolayı hiçbir şey yiyemiyorum. Akıl verin kızlar benim çocuğum nasıl beslenicek. Endişeliyim