ssevilmommy Kızlar e bebegin kendi markası ıslak mendil tercih eden varmı? Kokusu dokusu falan nasıl şuan indirimde 230 tlye geliyor 12 tanesi
Beyza_12 ssevilmommy kızım 2 aylık olana kadar e bebekte satılan temizleme pamuklarindan alıp ıslatıp yapmıştım bence en dogalida olsa ıslak mendil kullanmayın ilk aylar
e_blue_sky_a ssevilmommy güzel…. İçerik olarak incelemelerde yıldızlar listesinde diye biliyorum. Sade hoş bi mendil denedim
1mucize47 ssevilmommy ben kullandım oğlum iki yaşında olmasına rağmen alerji yaptı ve çok basit bir yapısı var hiç tavsiye etmem
yalandunyaa ssevilmommy ilk 6 Ay Ebebegin dikdörtgen şekilde olan pamuk kullandım hep Islak mendil kullanmayın lütfen