hohomoromu Ikrmels Benim ılk gebelıkte son zmaanlar 36. Haftada emfeksıyon cıkmıstı yoğun böbreklerden gelen hıc bır belırtısıde yoktu antibiyotik kullandm okadar 😒
Ozlmminiko Benim idrarda yüksek çıktı. Aynı şekilde kanda da var. Geçen gün sağlık ocağına gittiğimde normal olduğunu söylediler. Doğum yaklaştıkça yükselirmiş.
Ikrmels Ozlmminiko hamileliğin ilk aylarından berimi vardı sende yoksa son zamanlardamı öğrendin enfeksiyonu belirtisi nasıldı ağrı vs birseyler varmıydı
Ozlmminiko Ikrmels 29. haftadan sonra çıkmaya başladı şuan da 34. haftamdayım. Hiç bir belirtim yoktu :)
Ikrmels Ozlmminiko teşekkir ederim canım ben bi sağlık ocağına gidip yaptırıyım enfeksiyondan şüpeleniyorum da inşallah çıkmaz öyle birşey 😍😍😍