Masal24- Hazallsii tabii aynen :) benim de günde 5 defa falan oluyor ama saatler var arasında o yüzden takilmiyorum henüz 🤣
Masal24- Hazallsii Cesaretim var da korkum da var ama aynı zamanda normal doğumu da yaşamak istiyorum çünkü normal doğum yapmış herkes zor olsa da doğumdan sonra o bebeği görmenin aynı zmaanda senin bedeninin rahatlaması çok başka bir şey diyorlar. ☺️
Hazallsii Masal24- evet çıktığı andan itibaren her şey bitiyormuş 🩰 her şey gönlünüzce olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙂
Masal24- Hazallsii Aminn insallah hepimizin kolay doğumu olsun bebişimiz ve bizim için en sağlıklısı hangisiyse öyle olsun doğumumuz 🙏 sizin belli mi nasil olacağı
Hazallsii Masal24- ben cesaret edemedim normal doğuma, sezaryen istedim ama hala kafam çok karışık 🙂↕️
Masal24- Hazallsii Yine de emin olamiyorsun dimi :) ben de öyleyim normal istesem de acaba sezeryana mi dönsem diye düşünüyorum ☺️ cidden çok karışık bir ruh hali akışına bırakmak en güzeli bence. 🌸
Hazallsii Masal24- tek olmadığımı bilmek iyi geldi sadece ben bu kadar acabalarla doluyum sanıyordum💐
Masal24- Hazallsii Çok düşünmemeye çalış canım yoksa işin içinden çıkamiyoruz ve stresle kalıyoruz ☺️