Hhh03 benim normalde adet belirtilerim hamilelik belirtileri gibidir mide bulantısına kadar olur o ay tek farkı döllenme olduktan 4-5 gün sonra pembe lekelenmem oldu ve normalde hiç gece tuvalete çıkmayan ben her gece idrara çıkmaya başladım dışardayken de tutamayacak kadar çok baskı hissediyordum yeni olmasına rağmen