bengebeyimm Kızlar selam, 7+2 haftalık hamileyim akşamları biraz mide bulantım dışında hiç bi şekilde şiddetli mide bulantım olmuyor, sizce bebeğim erkek mi? Bu normal mi acaba? Normalde kız bebek bekleyenlerin mide bulantıları başlamış oluyormuş çünkü 🫣
Mevzulal bengebeyimm bu kişiden kişiye çok değişiyor benm de sadece sabahları oluyordu 5. Aya girdim hafta da bir sabahları olmaya başladı. Ama çevremdekilerdne hiç bulantı çekmeyen de oldu çok aşırı çeken de. Genel de kişiden kişiye değişiyor
Mavera316 bengebeyimm benim 6+4 hala sabahları hiç bulantım olmuyor birazcık akşama doğru oluyor o da çok zorlayıcı şekilde değil düşünmeyince geçiyor sanki
Mavera316 bengebeyimm ben bunu evham yapıp sorunca başka anne adayları şanslı olduğumu söylediler hatta , olması kadar olmaması da normalmişş
Cennetkokulu Tam 9 haftalık olduk hiç midem bulanmadı bence yapıya bağlı sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 🌸
Elif08_ bengebeyimm çevremde kıza da erkeğe de hamile akrabalarım vardı ikiside dördüncü ayın sonuna kadar yoğun şekilde mide bulantısı kusma yaşıyorlardı bence cinsiyet ile ilgisi yok bu durumun
Xxxxci bengebeyimm hiç endişe etme ve sadece tadını çıkar mide bulantısı yaşamadığın günlerin 😵💫 henüz daha çok yeni, sonra bir anda başlıyor ve o saatten sonra geçmiş olsun dahada başka bişey demiyorum 🥲 ilerisi için aklında bulunsun yeşil elma, kuruyemiş olan badem(bimin ki acayip derecede iyi gelmişti bana) ve her daim tuzlu çubuk yanında olsun🙏
Hacer65 bengebeyimm Bende sizin gibi düşünmüştüm sonra 9. Haftada bı başladı 8. Ayimdayim hala kusuyorum ☺️ tadını çıkarın bu günlerin bence Bebeğim erkek bu arada