BerivanLina Zuluss 28. Haftadayiz 🥰 Aralik 12 gorunuyor normal dogum. Bebek ters donmesse sezeryan bakalim nasl olck 😂
Annelikmghb fairytale_ benimde sezeryan olacagi için aralik ortasi olacak büyük ihtimal heycanla bekliyorum 🤰
Tbytkn Ben Nisan başında hamile kaldım doğumu sezeryan düşünüyorum aralık mı Ocak mı olur kızlar bi hesaplayamıyoruz ya resmen şaka gibi :(
Pelinaltnl Tbytkn sat bende 12 nisan ultrasonda 18 ocak yaziyor bende tahmini doğum için tabi bu sadece tahmini çünkü her ultrason muayenesinde degisebilir
Zuluss BerivanLina BerivanLina banada 18 aralık dedi bakalım ne olacak sezeryan demedi ikinci çocuğum bu ilk normaldi bakalım ne olacak korkuyorum ağrıdan😄
Betulerdem21 İlkte 30 aralikti sonra 24 üne çekti doktorum bakalım beklemedeyiz ama bana Aralık başı olcak gibi geliyor
Elif2907 Eger tam haftasında alırlarsa 4 aralık ama 38. Haftamda alırlarsa kasımda doğum yapıcam sezeryanım cünkü