busra_2332 Kızlar sorum başlıkta yazıyor devlette kadın doğum acil kısmı gribe bakıyor mu? Yoksa normal acil mi bakıyor?
Tutaste_ busra_2332 :D ben acile gitmiştim 2 saat sıra beklerdim beklesem onumde 200 kişi vardı. hamilesin diye asla öne geçiriyorlar parasını verdim gittim özelde serum taktırdım Suriyelilerden bize sıra gelmiyor acıllerde
busra_2332 fairytale_ bi kere gaz sancım vardı onda kadın dpğum acile yönlendirmişlerdi evet ama acaba gripte de direkt oraya yönlendirirler mi. Gidip daha çok mikrop kapmak istemiyorum
fairytale_ busra_2332 kendileri ilac yazamadiklari icin kadin doguma yonlendiriyorlar direk bence siz kendiniz kadin doguma gidebilirsiniz aciline hem uzamamis olur dhaa kolay isinizi halledersiniz🌸gecmis olsun