Zzzynepppp Kızlar merhaba 7+5 haftalık hamileyim sol kaşığım çok ağrıyor aranızda bu şikayeti olan varmı
hande0104 Zzzynepppp aynı haftalarda bende de oluyordu kasık ağrısı ama doktorum yeni olduğu için rahim büyüyor bebek yerleşiyor onun ağrısıdır demişti , ağrı şiddetli olup kanama olursa sorun olur demişti
rabia1703 Zzzynepppp aynı durum bendede var 7 haftalık oldum bugün sol kasıgım çok ağrıyor ve dediğimiz gibi adım atarken bile ağrıyor
Zzzynepppp rabia1703 benimde aynı şekildeydi doktorum normal olduğunu İlk haftalarda bunlar normal dedi kanama vs yoksa korkmayın
Latifeee77 Zzzynepppp benim 10 haftalık tam çok fazla sol kasık ağrım var belime vuruyor şükür bulantılarım geçti
MervEslinArden Zzzynepppp soldan vuran ağrılar hissiyatlar genelde kız bebeği derler kızımda hep solum ağrırdı benimde
Zzzynepppp Latifeee77 bende ağrılarım hafifledi ama bel ağrısı var inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bizim 13 +2 deyiz