Öncelikle merhaba. Bende bugün 31 haftalık oldum. İki gün önce randevum vardı 1800 olmuş kilosu. Benimde suyum üst sınırda çıktı ama şekerim yok hatta kan tahlilleri nde hep sınırın altında şekerim. Siizn sorunuza gelince zaten ultrason cihazları kiloyu tam net olarak olcmez. Boyu evet tam olcebilir ama kilo hep artı eksi değerdedir. Yani daha düşük kilo da olabileceği gibi daha fazla da olabilir. Doktorunuz ne dediyse ona güvenin. Bebeğe kilo aldıran şeyler çok yememeye çalışın. Benim küçük oğlum doğacağı gün 2800 falan doğar dedi doktor 3400 doğdu. Suanki üçüncü gebeliğim. Hayırlı doğumlar olsun inşallah sağ salim dogsunlar.