Merhabaaa güzel anneler😊 bugün 13+3 oldukkk güzel gidiyor Allah’a şükür biraz ağrılar giriyor kasik, karın korkulacak bir şey yoktur inşallah. Bir de cinsiyeti supriz olsun anısı kalsın diye ufak sade ve gösterişsiz bir şey yapmak istiyorum sizce nasıl bir şey olabilir ?