pinaarrylmz ilk kızımda eltim vermişti Allah razı olsun ilk haftalar Emzirme yastığı yokken eziyet çekmişim sonra çok rahat ettim çünkü 40 dk emiyordu ilk zamanlar Emzirme yastığı ile bebisi koyup çok rahat iki elimi kullanabiliyordum.. şimdi de eltim verdi yastığı 2 3 aydır bacak arası yastık olarak kullanıyorum bebis doğunca Emzirme yastığı olacak bence büyük konfor tavsiye ederim 🫠🌸