Kızlar merhaba bebeğim 9 haftalık ben 5 gündür hastayım ama hiç ağır geçirmiyorum hafif öksürükle başladı baş ağrısı halsizlik vardı şimdi de sadece burun akıntısı var bebeğim de herhangi bir semptom yoktu dün hafiften hapşırmaya başladı bugün daha çok hapşırıyor ve gözleri kızarıyor arada burnunu temizliyorum emmesi güzel ateşi hiç çıkmadı sizce doktora götürmeli miyim? Sanırım ateş olmayınca bir şey yapmıyorlarmış ne kadar doğru? Başına gelenler bu dönemi nasıl atlattıklarını yazabilir mi?