Razismom şekersiz kahve baş ağrısı için,komposto gaz ve tuvalete çıkmanız için ve bol bol su canım. Süt çok az geliyor ama bebeğin için ilk etapta yeterli oluyor benim sorunum şuydu meme ucu çok düz olduğu için bebeğim kavrayamıyordu ve söylenilene göre sarılık başlamıştı bu yüzden sürekli emmesi gerekiyordu ama ememiyordu sonra silikon meme ucu kullanmaya başlamıştım