6 haftalık gebeyim sanıyordum.Çift kese görülmüştü sonra ağrım olunca dr gittim keseyi görmedi.Başka dr gittim o da görmedi.En son yatış olup kürtaş oldum.Değerim 5035 çıkıncada metotreksat iğne yapıldı düşmesini bekliyorum.4 gün sonra kan vericem.Bu süreci yaşayan var mı?