Merhaba kızlar 23+5im bugün doktora gittim suyumun sınırda olduğunu ama sanki 1 2 hafta geçse suyu azlığı yaşıcakmışız gibi düşünüyorum o yüzden ne olur ne olmaz perinatoloji bölümüne git dedi ben zaten 22 haftamda gittim detaylı utrason yaptırdım ve hiçbir sorun çıkmamıştı 2 gündür de evde olmadığım için pek sıvı tüketemedim bu sıvı azlığı bundan olabilir mi bilmiyorum sıvıyı çoğaltmak için sizler neler yaptınız nasıl düzeldi sizde ?