tazeanneck amin hepimiz aynı şekilde sağlıkla alalım kucağımıza🙏🏼 Bende hep anneler hisseder sözüne inanmıştım ilk gebeliğimde Allah kalbimi biliyo inkar edemem kız istiyodum ama adım gibi emindim erkek olduğundan tabi o zaman evlat nasıl bişey sevgisi nasıl büyük anne olmak nasıl kutsal bilmediğim için cinsiyet ayırma gafletine düşmüştüm Allah affetsin🙏🏼 Ama bu sefer hiç farketmez cinsiyet diyordum ama öyle çok kız hissediyordum ki doktor erkek deyince asla üzülmedim ama çok şaşırdım sağlıkla gelsin aslanım benim nasibimde kız annesi olmak yokmuş Rabbim hayırlısını versin 🙏🏼