İdrarda enfeksiyonunuz var bazen hastalar bunu yüksek oranda hisseder bazende belirti vermez ama gebelikte de idrar yolu enfeksiyonu mesaneye baskı yüzünden sık karşılaşılan bir problemdir bende sağlıkçıyım ayrıyetten 37 haftalık 🥹gebeyim 2-3 kere bende yaşadım antibiyotik kullanımı yaptırabilir doktorunuz bu antibiyotikler zaten gebeliğin haftasına göre bebeğe zarar vermeyecek türden oluyor