Nnazli1996 ben 25 ten sonra met şekilde hissetmeye başladım ki 18 ilk hamilelik için erken diyorlar zaten 20 21 i bekle canım endişelenme daha çok küçük nede olsa 😊 gaz sancısı bağırsak hareketi gibi hissedersin başlarda demişti ebe bana şimdi şimdi hissettiklerim bebegimmiş diyorum 😅