Desidaaa bende 36 haftalığım ne yaparsam yapayım geçmedi bi türlü süt içiyorum yoğurt yiyorum falan ama yok yani sürekli ilaç da kullanmak istemiyorum son haftalar diye bilemedim şimdi soğuk süt 5,10 dk rahatlatıyor isterseniz deneyin birde sol tarafınıza yatın oda rahatlatıyor azda olsa