Ben anlayamadım nasıl ısıttığınızı.kusura bakmayın. Sütü poşetten bebeğe vereceğiniz miktar kadar döküp , sıcak bir kabın içinde biberonun ısınmasını bekliyorsunuz ,veriyorsunuz.doğrudan süt ısıtılmaz . Beslenme sonrası biberonda bebeğin içmediği kalan süt maalesef çöp oluyor .
Tekrar okudum süt ısıtma cihazınız var avent ya da homend mi bilemiyorum ama .o cihazda yarım saat içinde verecekseniz bekletin .uzun süre bekletmeyin.