Happy-baby-men Kaç hafta da kalp atışı ultrasonda duyuluyo acaba çok şükür kese gözüktü ama kalp atışını merak ediyorum
Happy-baby-men Halime2 Ben geçen hafta gittiğim de 4+6 gözüküyodum ama keseye baktıklarında 5+5 olarak gozukuyodu iki hafta sonra gelin kalp atışını duyarsın demişti doktorum
Halime2 Bende cuma günğ gideceğim henüz gitmedim gebe olduğumu öğrendiğimden beri. 6+5 haftalık oluyorum cuma günü inşallah keseyidr kalp atışlarıda duyarım. Hepimiz sağlıklı bir gebelik geçirelim inşallah 💗
Halime2 Happy-baby-men evet vajinal duydum ama ilk gebeliğim sezeryan olduğu için rahim içe dönük oyuzden alttan hem bebeği hem kalp atıslarını gördük elhamdulillah 💗🥹
Happy-baby-men Halime2 ay çok şükür benim ilk bebeğim olucak bende bu gittiğimde rahimin ters her geldıgınde idrara sıkışık gel dedi öyle gozukuyo