Happy-baby-men Merhaba ben 5+3 haftalık hamileğim acık kahverengi leke progestan kullanıyorum fakat ara ara geliyo sebebi ne olur acaba bilen var mı korkuyorum
Dilekulgtt Happy-baby-men kahverengi leke den korkmayin kırmızı ve yogun gelen lekeden korkmalisiniz yerlesme lekesi olabilir o haftalarda
Nnesli Happy-baby-men benim doktorum hıc bır leke bızım ıcın sıradan olmaz en ufak damla dahı gelse hemen acile gel dedı sız ılac kullanıyormuşsunuz ama yınede ya doktorunuza yada acıle gorunun derım