ilaydailayda Haftada rapor alıp doğum iznine ayrıldım. 38. Haftada doğum yaptım ancak doğum sonrası herhangi bir rapor verilmedi. Yeniden bir rapor alınması gerekiyor muydu? Bilgisi olan var mı acaba