Kızlar nasıl geçiyor hamilelikleriniz bende sadece kasık ağrıları ara sıra o da rahim büyüdüğü için oluyor biliyorum baya tecrübeliyim bu konuda. Aklıma takılan şu 1. hamileliğimde 5 ay kustum 2. Hamileliğimde öğürdüm 2-3 ay ama kusmadım bu 3. Hamileliğim ne bulantı var ne baş dönmesi acaba vücudum git gide hamileliğe alıştı bu hormonlara alıştı da mı bulantım felan olmuyor ne bileyim her hamilelik farklı ama aşerme de yok