Merhabalar, daha önce aynı konuyu yazmıştım. Ama folik asit kullanmalı mı diye yazılar gördüm ve tekrar yazmak istedim. Geçen sene detaylı ultrason da bebeğim de bel boşluğu olduğu tespit edildi. Ankara’da özel bir hastanede takipliydim beni şehir hastanesine yönlendirdiler.. orada da bir çok doktor gördü kurula girdim ve folik asit eksikliğine bağlı olarak bebeğimde son evre bel boşluğu olduğu netleşti. 26. Haftada hamileliğim sonlandırıldı. Hamileliğim planliydi öncesinde folik asit kullandım fakat gittiğim özel hastane hiç kan değerlerime bakmadan folik asit verdi.hamile kaldım yine kan değerlerime bakılmadan 3 ay daha folik asit kullandırdı. Benim için yeterli değilmiş. Yazilarinlari okuyorum down sedromu yapar mı yok gıdadan folik asiti alabiliriz..lütfen böyle şeylere itibar etmeyin. Benim yaşadığım acıyı kimse yaşamasin. Şuan tekrar hamileyim ve doğuma kadar en yüksek doz olan folbiol kullanmaya devam edeceğim.