Kimse yok mu ? Genelde romatoid artrit hastalarına veriliyormuş. Ben humira kullanıyordum. Gebelıkten dolayı daha güvenli diye cimziaya geçtiler. Bugün ilk yükleme dozunu oldum. Biraz tedirginim bebeklere bır sey olursa diye. Dilerim sorun olmaz. Şifa olsun diyelim🙏