Rrrrrrrr Merhabalar oksapar raporum vardı bugün eczacı eşime 2 ay sonra 3 hekim raporu çıkması lazım demiş.Tam olarak nasıl oluyor 3 hekim raporu 3 ayrı kadın doğumcu mu onay veriyor bilginiz var mı
cLearQueen Rrrrrrrr evet aynen oyle.. kadin dogumcunuza soyleyin hemen hallediyor kafana takma sen hiç
1_Pandackk Rrrrrrrr doktor onayi olmadan alamasiniz doktorunuz rapor verirse kolaylıkla olabilirsiniz 🙏🏻
Merryy Rrrrrrrr oğlumda rapor çıkartmışlardı 2019 da onun süresi bitmiş ama doktorum reçete olarak yazıyor bende ücretsiz eczaneden alıyorum