Bu gün itibariyle ikinci trimester e girmiş bulunmaktayim kimler var benim gibi 2. Trimester e giren . Ben çok zor geçirdim ilk haftaları şuan koku hassasiyeti var ve mide ekşimesi var ve kabız oldum bı kaç haftadır prilam kullanıyorum onun sayesinde ayaktayım sizde durumlar nasıl 🥰