ffigenkaraca ben gelişim geriliği sebebiyle doğurdum 3 bebeğimi de . İkisinde rahim damarlarında direnç vardı o yüzden gerilik yaşadılar. Üçüncü bebeğimde ultrasonda herhangi bir sorun çıkmadığı halde 3 hafta gelişim geriliği ile doğdu. Patolojide sebebini öğrendik, kordon plasentanın ortasından başlaması gerekirken benim kızın kenarda başlamış, o da yetersiz beslenmesine sebep olmuş. Tıbbi genetikte de pıhtı sorunu çıkmıştı, rahimde direnç ve kordon kaynaklı sorunlara sebep olabilyomuş öyle dediler yani🤷♀️ bazılarında da anne baba minyonsa 2-3 hafta oynuyo bebişlerde . Hiç de incinmedi çocuklarım minyon olmaları dışında sorunları yok çok şükür 🥰