Bebeğim 20+5 haftalık. Bu gün hastaneye gittim detaylı ultrason için bebeğin organlarına vs baktırmak için. Bebeğimin böbrekleri gereğinden büyük çıktı ve beyninde bir parça küçükmüş. Doktor ya sıvı aldırmamı yada ücretli kan tahlili vermemi söyledi. Sıvı aldırmak istemiyorum enfeksiyon riski olduğu için. 560 Dolara Ücretli kan tahlili de yaptırmak istemiyorum sonuçlar ne çıkarsa çıksın tedavisi bebek doğduktan sonra yapılabilirmiş, elden bir şey gelmez gebelik boyunca. Genetik bir hastalığımızda yok çok şükür. Yarın özel hastaneye gidip tekrardan baktıracağım ya sonuçlar yine kötü çıkarsa. Ne yapacağımı bilemedim yardımcı olurmusunuz.