zeydalp Arkadaşlar ben daha önce lazer epilasyona gitmiştim ve iyi bir sonuç almıştım 11 haftalık gebeyim kıllanma da artık yaşadım ve çok hızlı uzuyorlar bu doğum sonrası geçer mi yoksa böyle devam mı edecek bilgisi olan var mı yaşayan ?
basakc36 zeydalp Bende aynı şekilde lazere gitmiştim ama gebelikte tüylendim. Özellikle göbek bölgemde ve üst bacakta
mimikralicesi zeydalp bende birşey sormak istiyorum ben bacak için lazere yazılmıştım 3-4 gün önce eşimle korunmadık ve yarın lazerim var hitsem bir sıkıntı olur mu sizce ?
myangelson zeydalp ilk hamileliğimde gobegimde ve yüzümde çıktı düşer dökülür diye ellemedim çünkü hep öyle deniyordu ama hiç dokulmedi aynı duruyor 🥲 bende eldiven ile alıyorum 2 sene sonra tekrar hamileyim umarım iyice artmaz 🥲
mervedmrcn zeydalp ben de lazerle tüylerimi bitirmiştim neredeyse 3-4 haftada anca hafiften uzamaya başlardı. Tüysüz biriydim zaten öyle aman aman bi tüyüm hiç olmadı göbeğimde hele tüy çıkmazdı resmen ama şimdi her yerimden tüylenmeye başladım 1 haftada uzuyor artık çok rahatsız edici ya
zeydalp mimikralicesi bence herhangi sorun olmaz zaten bazı doktorlar gebelikte lazer bile yapılabiliyor diyor ama işte riske atmak istemiyor kimse
zeydalp myangelson hadi ya bende dökülür diye duymuştum öyle söylüyorlardı. Gene lazer yolları gözüktü desenize :)
zeydalp mervedmrcn benimde öyle maalesef hatta batık bile oluşmaya başladı üst bacaklarımda inşallah doğumdan sonra düzelir pek ümidim yok açıkçası ama:(
myangelson zeydalp bende umutlanmistim 🥲 hatta et beni çıkmıştı çok küçük küçük onlar da gider deniyordu ama onlar da duruyor 🥲 ben hep doğumdan sonra lazere giderim diyordum öyle gidecegim 😅