Kızlar 7+5im bugün devlet hastanesine gittim doktor kesenin uzağında bir yerde bak burda kan birikmiş bu onun görüntüsü diye gösterdi sordum bişey olurmu diye ama bişey olmaz normalde bunu söylemeye bile gerek yok ama ilk gebeliğin diye bilgilendiriyorum seni yinede 1 ay ilişki olmazsa iyi olur dedi ama burda bikaç kişide okuduğumda kese etrafında kanamaya progestan fitil verdiler falan yazmışlardı bana öyle bişey vermedi aklıma takıldı böyle olan varmı