basakc36 Kızlar nst de sancı çıktı. Asistan minik minik sancılar dedi ama. Bende hissediyorum regl sancısına benziyor. Bu haftalarda sancısı olan oldu mu
htck16 basakc36 Ben bugün doğum yaptım 35 haftalık benimde sancılarım oluyordu başlamıştı belki yalancı sancı diye düşündüm çok takmadım en son dayanamadım çok şiddetlendi doğum sancısı çıktı ve bugün sabaah saat 5 te doğum yaptım çok şükür 🙏
Egeninannesimerve basakc36 aynı haftada benimde sancılarım çıktı bugün tam 37+0 dayım hala daha devam ediyor sancılarım git gide artmaya başladı yalancılar gerçek sancıya çeviriyor galiba canım
fLzz3 basakc36 nts de bndede çıkmıştı o hafta hatta korkmuştum doğum mu diye ama şuan 37 olduk hala tık yok 😃
68pembemavi01 htck16 Sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Rabbim inşaAllah bebeğinizin sizin durum nasıl küveze girdi mi bebeğiniz Rabbim hayırlı uzun ömür nasip etsin inşaAllah 🤲🌺💗
Sedagoktugg54 htck16 Öncelikle gözün aydın canım bebiş küveze girdi mi kaç kilo doğdu bende 35 haftalığım nişanım geldi doğum yaparsam diye merak ediyorum
Htccndn Bende 34+4 günlük hamileyim benimde dünden belli regl sancıları gibi bir sancım var ve dünden belli belim çok ağrıyor bunlae sancıyamı işaret ediyor yani 😒
Htccndn basakc36 bende pazartesi kontrole gidicem doktora söylicem bakalım ne dicek sağ salim kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🙏🏻
htck16 Sedagoktugg54 sağol teşekkür ederim evet kuzeve aldılar direk 2.320 gram doğdu çıkışı belli değil ama kendi iyi olsunda sorun değil yeterli toparlansin kendine gelsin ne zaman ciksada olur benim sancılarım kanamam falan oldu ondan doğuma alindim birde açılmam varmış