Nur3838 benim 7 sene sonra oldu. kendi kendime şöyle dedim Allah bana bunu nasip ettiyse yaşarsa yasıycak yaşamazsa yapacak bişey yok. ben 7 aylık 1750 doğmuşum hiç bıseyim gelişmemiş kalbim delik :D babama doktor saymış saymış en son götürüyim gömiyim demiş doktora babam. Allah yasatırsa yasıycak dedim bu benim çocuğum sa güçlüdür tutunucak bana dedim içimi rahatlattım :) doğuma 20 gün var :DD