Kızlar merhaba. Haziran ayında bebeğimin kalp atışı olmadığı için kürtaj olmuştum, doktorum 3 ay bekleyin dedi gebelik için. Şimdi nasipse tekrar deneyeceğiz ama çok korkuyorum ya olmazsa diye 😢 O gebeliğimde ilk denememizde hemen hamile kalmıştım ama şimdi tedirginim olmazsa diye. Kürtaj sonrası gebe kalanlar vardır muhakkak içimizde, şunu yap bunu yap daha kolay gebe kalırsın diye önerileriniz varsa talibim ♥️ Şimdiden çok teşekkür ederim hepinize 🙏