Duyguaksoy Kızlar 2 haftadır enfeksiyon var bildiğim tabi doktorun 2.değiştirdiği antibiyotik o da bugün bitti idrar kültürü verdim yine bakteri çıktı geçmiyor bi türlü tek korkum bebeğe geçer mi 😓
brnaksyince Duyguaksoy konuyla alakalı değil ama sizi hatırladım, siğil gibi bişey çıktı demiştiniz, aklım sizde kaldı inanın sonuç nedir. Doğum şekliniz değişti mi.
Bbgmsc Duyguaksoy aynı dertten muzdaribim. 35.haftadayım. 36’nın sonunda kontrolüm var, bir kere daha idrar tahlili vericem, yineliyor. Bir türlü geçmiyor, artık sonuna geldim bir de 😫 çok endişeleniyorum bebişe geçecek diye
bet01naz Bende bu yüzden 2 kez toz antibiyotik içtm ama yeniliyor nedense enfeksiyon. İnşallah geçmez bebeklerimize
Duyguaksoy brnaksyince canım ben kendi isteğimle sezeryan istedim kalbimde de sıkıntı olduğu için doktor da riske atamam zaten bebeği de seni de dedi siğillerim de hala var
C-Sarven Bende 36 yım doktorum idrar istedi bugün enfeksiyon var biraz ve geçmiyo hiç günlük 4 buçuk su içmeme rağmen gebelikte geçmiyor ne yapsakta yapıcak bişi yok sanırım
Duyguaksoy C-Sarven yok maalesef bende o kadar su içiyorum ilaç desen ayrı ilk kez bu kadar uzun sürdü geçmiyor kasık ağrıları cabası
brnaksyince Duyguaksoy yaa çok geçmiş olsun, soyadlarımız aynı olduğu için aklımda kaldınız. İnşallah siğlllerde geçer, enfeksiyon da 🙏🥰
Duyguaksoy brnaksyince öyle mi☺️çok teşekkür ederim sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bebişleri🥰🌸🤲
Bsr0529 Bir buçuk bardak hazır kaynayan suya 2 yemek kaşığı kadar dut kurusu atın 6 dk kaynatin ılıyınca süzüp için.sabah akşam aç karina yemekten en az 20 dk önce için.3 gün boyunca devam edin gecer insaAllah.