Kızlar bugün gittim kontrole. Normalde 7+1 iz ama 6+3 çıktık. Çok normal yumurtlama günü olacak diye bir şey yok demek ki bir kaç gün sonra oldu dedi. Kalp atışı var ama sesini dinlemeyelim bebeğe ısı göndermeye gerek yok on gün sonra gel duyarız dedi. Ama kalp atışını gösterdi çok şükür