Mlidya aynı durumu yasadım bugun netleşti ben ilk hamileliğimi 21 ağustosta öğrenmıstım takibe alıyorlardı beta yukseılıypr sureklı doktor gelişimine bakıcaz dedi sonra huzursuz oldum ikinci bir devlet hastanesıne gittim oda kesenin bos oldunu kürtaj olmam gerektıgını söyledi sonra ilk gittiğim doktora gittim oda kese bos değil gelısımıne bakıcaz gec döllenme olabılır dedi bugunde özele gittim doktor gelişmemiş zaten gec döllenme olsa 1 2 hafta oynar suan 2 aylık olması lazım gec olsa yine 1,5 olurdu dedı🥹 bende süreci bilmiyorum zateb yakın zamanda kanaman baslicak deedi duygular karısık allah yardımcımız olsun hayırlısı olsun🥹